środa, 2 maja 2012

Skąd taki pomysł? / Why Malawi?

English below

Dwa lata temu, czytając gazetę przy śniadanku, natrafiłam na artykuł o Accounting for International Development - organizacji wysyłającej finansistów na wolontariat do krajów rozwijających się. Już-już oczyma duszy widziałam się w Nepalu bądź Wietnamie, gdy doczytałam, że aby wyjechać, trzeba mieć certyfikat z finansów. A ja dopiero zaczynałam studia... Rada nierada powróciłam do rzeczywistości i do (w międzyczasie ostygłej) owsianki, lecz postanowiłam, że kiedy ukończę nauki, to przy następnej zmianie pracy pojadę między pracami na wolontariat.

Anno domini 2012 nadszedł właściwy moment. Pożegnawszy się ze starą pracą i zaklepawszy nową  spakowałam plecak, walizkę, drugi plecak oraz torebkę i za chwilę wyruszam do Malawi!

* * *
Volunteering as management accountant in a developing country has been my plan for two years - since I read an article about Accounting for International Development - an organisation sending finance professionals to volunteer abroad. Wish I could apply right away, but needed to complete my CIMA qualifications first. Anno domini 2012 the time has come - in 8 hours I'm flying to Malawi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz